Vår trädgård maj 2008

Jag har blivit tant...på riktigt. Nu fotar jag mina blommor och tycker det är så roligt att se allting i trädgården växa. Det finns inget som är så rogivande som att strosa runt och se vad som kommit upp sen gårdagen. ;-)

Sekatören finns alltid med, alltid redo!

Tänkte visa er ett litet axplock av det som finns här, håll tillgodo!


(Balkonglåda under sovrumsfönster, egenodlade petunior)


(Buske med vildrosor som är enormt stor!)


(Vårt hus med fina markiser från 70-talet... ;-))


(Odlar lite kryddor, citronmelissen växer nåt helt enormt.)


(Lavendel som övervintrat i kruka utomhus och lite nya petunior)

Kommentarer
Postat av: Malena

Fiiint! Den här helgen har man ju knappt varit inomhus - rena högsommarvärmen och alldeles underbart ute... Men det tar på krafterna, nu är det strax läggdax! Zzzzzzzzzz

4-dagarsvecka! Yippee!!

Hörs imorgon - KRAM

2008-06-01 @ 21:48:21
Postat av: Lotta Carlsson

lika duktig som vanligt med blommor ser jag.....:o)//Kram från oss alla i pärontorp

2008-06-02 @ 13:38:32
Postat av: Tessan

Tackar ödmjukast! Det är så roligt så! ;-D

2008-06-02 @ 15:40:52
URL: http://beb.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0