Trapplek!

Nu har vi hittat på en ny lek. Katterna tycker det är jätteskoj när jag kastar ner godisar för trappen, de studsar hit och dit och det gör katterna med. De är så söta!

Bamse och Berra är hemmastadda nu. Ebba går som på nålar fortfarande. Hon är framme men dyker nåt nytt ljud upp så hoppar hon högt. Lilla gumman. <3

Vi har flyttat!

Nu har flyttlasset gått och vi bor numera i villa! Katterna har anpassat sig väl, den som gillade läget först var Bamse. Direkt när han kom in i huset utforskade han alla skrymslen och vrår med svansen högt i vädret. Det var ingen tvekan om vem som tog kommandot! Berra var lite mera tveksam och kom igång först dagen efter. Ebba förstod inte alls vitsen med att bo i hus förrän efter tre dagar. Det var bra mycket trevligare att ligga intryckt mellan madrasserna i sängen.

Nu när det har gått ett par dagar är det ett annat ljud i skällan, katterna trivs alldeles utomordentligt. Och vi tvåbenta oxå, vilken underbar känsla att ha en egen trädgård! <3

Vi har inget internet ännu men uppdatering kommer när vi fått det.

Ta hand om er!

Flytt pågår!

Det har varit lite dött här men det beror på att det varit fullt upp med jobb och flytt. Numera är vi husägare och i helgen flyttar vi alla saker. Katterna ÄLSKAR alla kartonger och det faktum att det varje dag ser annorlunda ut här hemma. Bamse är kartong-fetish och måste sitta in varje banankartong jag använder. På det sättet är det dessutom säkrat att så mycket katthår som möjligt följer med redan från början. ;-)

image23


Mina småplantor växer så det knakar, här är min fina lilla pelargon! Dags att omplantera tror jag minsann!?

image22

RSS 2.0