Flytt pågår!

Det har varit lite dött här men det beror på att det varit fullt upp med jobb och flytt. Numera är vi husägare och i helgen flyttar vi alla saker. Katterna ÄLSKAR alla kartonger och det faktum att det varje dag ser annorlunda ut här hemma. Bamse är kartong-fetish och måste sitta in varje banankartong jag använder. På det sättet är det dessutom säkrat att så mycket katthår som möjligt följer med redan från början. ;-)

image23


Mina småplantor växer så det knakar, här är min fina lilla pelargon! Dags att omplantera tror jag minsann!?

image22

Kommentarer
Postat av: Malena

ÅÅÅ jag är så nyfiken på hur det går!!!!
Och hur katterna ska reagera....
SPÄNNANDE!
Tänk - dagen KOM - som var sååå avlägsen!

2008-04-12 @ 14:25:02
Postat av: Tusse

Jag har också en kartongkåt gul pälsboll här hemma...:). Tänk att de aldrig tröttnar?!?

2008-04-23 @ 11:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0