Hösten nalkas

Jag skulle behöva uppdatera min klädgarderob med en ny jacka och nya skor, lite tröjor och ett par fina jobbarbyxor. Men jag tycker det är så förbaskat tråkigt att shoppa kläder. Ännu tråkigare att klämma in sig i en provhytt med kirurgiskt ljus som blottar varje blodådra och cellulit på kroppen. Blä! Man ser ju inte klok ut.

Nää...jag satsar på att nätshoppa i år...så kan man prova hemma i lugn och ro. Lite tröjor borde man iaf kunna köpa den vägen.

Förövrigt har jag jordens kattungeabstinens...och en viss person (läs Lollo) gör det inte direkt lättare för mig...;-)

Kommentarer
Postat av: Tusse

Nätshopping är guld. Skaffar du dessutom månadsfaktura, vilket man kan göra på flertalet sidor, ex. HM, ellos, Laredoute, så behöver man inte betala innan utan kan prova igenom hemma och skicka tillbaka det man inte passar i. Sen betalar man månaden efter, det man behållit så att säga. Super, tycker jag.

2008-08-19 @ 15:07:37
Postat av: Tessan

Kostar det något extra att betala per faktura på det viset? Kan ju kolla själv iofs...

2008-08-19 @ 15:10:02
Postat av: Tusse

Nix, man måste bara ansöka om det.

2008-08-20 @ 08:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0