Lite stukad

I helgen lyckades jag stuka fota, bara sådär! Har absolut ingen aning om vad som hände, trots totalnyktert tillstånd. Underligt värre. När jag kom till jobbet skrämde min jobbarkompis upp mig med en skräckhistoria om ledband som aldrig blev som de skulle igen pga för sen vård. Därför ringde jag direkt till husläkaren och hörde om jag fick komma, min läkare hade inga lediga tidigare men en ny läkare, manlig, kunde ta emot mig!

Så jag haltade dit, halvhägs blev min fot mirakulöst bättre och jag kände mig lite fånig när jag kom ner på stan...ännu fånigare när jag såg att läkaren var en ursnygg man i min egen ålder. Kände mig liiite obekväm när han drog av min svettiga strumpa för att undersöka min fot. Haha!

Jaja, han han kom iallafall fram till att det bara rörde sig om en stukning, vilket känns bra. Så det är bara fortsätta som vanligt. Får väl be någon skjutsa runt mig på kontorsstolen om det blir för illa. ;-)

Har jag tur kanske jag måste göra ännu ett läkarbesök...:-D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0