Olyckligt kär...

Det är inte ofta jag faller för en kattunge, men det gjorde jag nu i veckan. Lollo (S*Florinellas) hejade på mig på MSN och jag gick in på hennes hemsida och tittade...och vad såg jag där? Jo, världens finaste svart-vita pojke. Jag som inte ens gillar den färgen liksom!! ;-)

Men ååh, så avis jag är på hans blivande familj. Detta är banne mig den vackraste sv/v pojken jag någonsin sett...och titta på pricken på nosen. Man bara dör ju.



Sambon är hård, inga mera katter...men skam den som ger sig...jag vill ha en till katt så småningom, är sugen på utställning igen - minsann!

Kommentarer
Postat av: Tusse

MEn vilken sötis... Tänk att jag förstår att du blivit kär! :)

2008-08-09 @ 21:01:35
Postat av: Ullis

Hej Tessan!!

Tack för GB inlägget hos mig=)) Jag förstår att du blivit kär i denna gosse....för det är jag med!!!

Men jag hade lite bättre lycka med mannen;)) så snart flyttar ännu en guldgosse hem till mig!!

Skogis killar är ju det bästa finns!!!

Kram Ullis med grabbar

2008-08-14 @ 15:31:01
URL: http://guldgossarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0