Torsdag - igen!

Vart tog denna veckan vägen, ärligt talat?! Nu har jobbet satt igång ordentligt och jag har återigen fått nya arbetsuppgifter som jag ser framemot att ta mig an. Problemet är bara att tiden formligen rusar iväg. Blir till att starta hösten med lite meditation igen. Det om något får mig att landa i tillvaron. Dags för lite nya meditationsskivor kanske...

Verkar som om jag har ett par timmars trevlig nätshopping framför mig. Återkommer med rapport om det.

Snart dags för lunch här, pasta och korv blir det idag. Lyxigt värre. ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Halloj Tessan!

Tackar o bockar, våra småttingar ÄR söta, men jag är såklart partisk till max! Läste lite i bloggen, ser ut som du har fullt upp med husrenovering mm, kul! Själv har jag mest fullt upp med alla katter, kattungarna älskar att riva halva huset.. ;o) Tur att de är så söta... ;o)

Kramar från Malin

2008-08-21 @ 21:55:24
URL: http://vildhjartas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0