Renovering pågår!

Här latas det inte i onödan kan jag säga. Just nu pågår målning av klädkammaren och nästa steg är att tapetsera kontoret, samt lägga golv i båda rummen. Sen är de i toppskick! Allt är omgjort, från tak till golv. Det är väldigt roligt att måla tycker jag, då ser man resultat på en gång. Slipa och spackla är ett nödvändigt ont, att dra bort gammal matta och slipa bort lim är rena döden.

Snart ska jag måla andra lagret med färgen "nougat" i klädkammaren, just nu ser det dock mer ut som rosa/lila men jag hoppas det mörknar lite...

Ha en bra dag i solen! Kissarna hälsar!

Kommentarer
Postat av: Malena

Ha ha, jag är ute och du är inne denna sommar... men det låter helt underbart att ni får tipp-topp-rum så snabbt! Det blir nog så att ni renoverar om oss på nolltid... och så ser det ut som om ni bott där i 7 år och vi är nyinflyttade... typ! Ni är duktigast!!!!!



Har i alla fall förberett för att olja in altanen... alltid något!



Kram och fortsätt renovera - jag ser fram emot att komma och inspektera i höst.

2008-07-16 @ 23:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0