Semester, typ.

Nu har vi fem veckors semester och det har börjat i 110 knyck. På ett gammalt hus finns det massor att göra och efter 2 dagars ledighet börjar jag fundera på vad vi egentligen gett oss in på...en sak är säker, vi måste komma härifrån ibland annars blir vi skogstokiga. Iallafall jag.

Det får helt enkelt bli turer med båten mellan husfixeriet så vi verkligen kan slappna av ibland. Men även om det kommer bli intensiva veckor så är det nog skönt att kunna känna att vi har kommit en bit på väg senare i sommar.

Men nåt säger mig att man bara renoverar ett hus i sitt liv... ;-D

Önskar er alla en skön sommar!

Kommentarer
Postat av: Malena

Jotack, I know the feeling... du kommer i håg vad jag sa... Ni MÅSTE göra annat oxå annars blir ni galna.



Här njuter vi av högsommar i Vejbystrand. Jätteskönt!



Kramar till er alla,

2008-07-02 @ 21:20:44
Postat av: Tessan

Ja, jag har tänkt på det!! Veckan började alldeles för stressigt...nu har vi lugnat ner oss båda två!! ;-)



Hoppas att ni har sol idag!!



Kram!!

2008-07-03 @ 10:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0