Älskade mormor

Tänk, det har gått 11 år sedan du gick bort men idag när jag stod vid graven så kände jag avgrundsdjup saknad - precis som i början. Det var ändå så vackert, din fina grav med alla ljusen, den stjärnklara himlen och trädets skugga mot den vita  kyrkan. Stämningsfullt...och jag är säker på att du är nöjd med din grav mormor. Men jag vet ju ändå att du inte ligger därnere i jorden utan finns med oss som fortarande lever när vi som bäst behöver det.

Saknar dig oändligt min älskade lilla mormor, tänk om jag finge krama dig ännu en gång. Bara en gång. <3

Kommentarer
Postat av: Åsa

Brukar du köpa Cd-skivor?

När köpte du en CD-skiva senast och vad var det för skiva?



Ha en bra dag!

2008-11-14 @ 09:06:40
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Sissi

Tack för dina fina ord i min gästbok!

Vad fint du skrivit om din mormor. Förstår precis hur du känner, förlorade min pappa i våras. Även om det känns lite vemodigt när man går till kyrkogården så är det ändå väldigt stämningsfullt och vackert på något vis.

Ha det gott

Sissi

2008-11-20 @ 16:19:53
URL: http://www.tamtrions.se
Postat av: Malena + tre killar

God Jul till hela BEB-gänget med matte och husse!

Nu åker vi till Bagarmossen och bockar av den första julaftonen ;-)



Allt under kontroll, endast lite ryggvärk.

Hoppas att du mår som en prinsessa Tessan!



Kram

Malena

2008-12-23 @ 15:19:45
Postat av: Malena med killar

Gott Slut på år 2008 och Gott Nytt År 2009!



Tänk vad vi renoverar så det står härliga till på varsitt håll!!!!!



Hoppas att ni får en riktigt mysig Nyårskväll och inte diskuterar bokhyllor eller tapeter ;-)



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!

2008-12-31 @ 16:01:33
URL: http://malena64.blogspot.com
Postat av: Malena

Pssst... jag har en liten utmaning till dig i min blogg idag... hoppas att du orkar anta den!



KRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

2009-02-01 @ 14:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0