Ebbas syster Älva har kattungar hos S*Restless

Då och då blir jag kär, när jag fick höra att Älva skulle få bebisar med en vacker pojke väcktes tankarna på en till katt i familjen...kanske en hona, kanske en hane. Att ta en kattunge efter Älva, som har samma fina temperament som Ebba, kändes självklart.

Sen kom beskedet att vi väntar tvillingar och då fallerade liksom planerna på att övertala sambon om en till katt...

Men jag kan njuta av de vackra små och speciellt en har fångat mitt hjärta - Tristan! Här är pojken 4 veckor gammal. Titta gärna in på S*Restless sida, de är alla underbara!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Hejhej Tessan!!

Pussarna till Eis är framförda=)) Han har växt till sig och blivit man nu.Ett STORT GRATTIS till er och de kommande barnen...vad spännande med två på en gång. Jag har oxå spanat på Tristan han ÄR så himla snygg...konstigt att det är så lätt att fastna för skogkatt killar!!

Ha det gott

Ullis med gossar

2009-02-04 @ 19:00:25
URL: http://guldgossarna.se
Postat av: Carolina

Åh, så det är två därinne! Så skoj. :) Kan förstå att det blir lite svårt med ny kattunge mitt i alltihop. Men vem vet vad som händer framöver, det är nämligen inte alls omöjligt att en viss dam här hemma får träffa Tristan någon gång i framtiden. ;)

2009-02-06 @ 14:54:38
URL: http://www.zarkeshas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0