När jag ändå är här...

...så kan jag tala om att anledningen till min låga närvaro på den här bloggen beror på att jag och min käraste ska ha barn. Och inte bara ett barn - utan tvillingar!

Kan säga att tillvaron har varit upp och ner den senaste tiden och allt har handlat om att orka jobba men nu är det slut med det för nu är jag sjukskriven. Det är tungt att vara gravid med två!

Så nu sniglar sig dagarna fram härhemma och möjligen så kommer bloggen få nytt liv.

Bamse, Ebba och Berra mår bara bra och förgyller mina dagar - som alltid!

Kommentarer
Postat av: Malena

Det är så spännande!!!!!!

Kram

2009-02-03 @ 09:40:15
Postat av: Gunilla

Vad spännande med tvillingar!

Nu får man nog bli mer aktiv besökare på din blogg.

Själv ska jag bli mormor i augusti.

Kram

Gunilla

S*Ludvigs

2009-02-04 @ 22:04:42
URL: http://www.ludvigs.se
Postat av: Malin

Grattis!! Var som jag trodde då.. =)

Vi ska ha 3v innan er.. fast inte dubbletter då!;)

Som jag var väldigt nervös över då jag själv är 2äggstvilling ler Vi får en enling hihi

Hade gott o ta hand om ER!:)

/Malin

2009-02-13 @ 10:45:11
URL: http://www.awanathas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0